Håll koll på datorn

Banner


Det är ibland inte så lätt att hålla koll på vad man har i sin dator. Då tänker jag främst på vad för typ av grafikkort, moderkort etc som finns i burken. Vem skriver upp det och har i pärmen? Inte jag  i alla fall.  Då kan det vara bra att ha ett litet hjälpprogram som stöd. Everest är inte helt fel. Det har jag haft länge nu och även om jag inte tittar på det varje dag, så kikar jag in när jag behöver få veta vad jag har i burken.

Everest logga

Jag kan ju inte säga annat än att det är bekvämt.  Med ett enkelt klick, får Du veta allt Du behöver veta om moderkort, grafikkort och allt annat som finns i burken.

Everest


Du kan hitta en hel uppsjö av information om Everest via google men Du kan ju också nöja Dig med att gå in
här.  Är det inte smidigt, så säg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback