Våldtäkt inför öppen ridå

Banner


Jag blir bestört när jag läser
Aftonbladets artikel om våldtäkten på badhuset där minst 30 personer bevittnar övergreppet.. UTAN ATT INGRIPA! Jag finner inte ord.. inte ens svordomar kommer över mina läppar! När jag är tyst och mållös.. då är jag verkligen förbannad! Alla är vi potentiella mördare.. för min första tanke är ju, att om det varit min dotter, syster eller annan flicka som varit utsatt och jag bevittnat.. är ju att slå i hjäl den jäveln.... Och säg den far och mor, syster och bror med förnuft i behåll som INTE skulle tänka tanken??

Hur i helvete kan människor bara stå och titta på? Blev de kåta och runkade av sig i vattnet eller skyndade hem och hade sex med sin partner? Eller hoppades de på att få vara med i ett gruppsex i bassängen? Hur skulle dessa personer, som stod och betraktade våldtäkten reagerat om det var deras dotter, syster, eller väninna, flickvän som våldtagits? Applåderat?? Hur j*vla tröga får vi vara i detta land när vi inte ens stoppar en våldtäkt???

Dessutom får grabbhelvetet inget straff! 3 ynkliga månader sluten ungdomsvård! Han är gammal nog att begå våldtäkt, men för ung för fängelse! I helvete heller! En sådan skall inte släppas ut bland vanligt folk igen. Lås in honom med andra våldtäktsmän och -kvinnor så kan de våldta varandra tills de svimmar och är skinnflådda både utvändigt och invändigt! Det finns två kategorier brottslingar som får mig att bli precis hänsynslös: Rattfyllon och våltdäktsmän/pedofiler. För dessa finns inget försvar!

Jag är glad att mina barn inte är döttrar.. och må Fan hinna ta hand om mina söner , om de begår dessa brott, innan jag får tag i dem.. för Fan själv är nog god emot dem...  och det vet de..

I USA jagas en 11-årig våldtäktsman..  Vad har det tagit åt vårt samhälle???

Kommentarer
Postat av: Micke

Fattar inte att detta fick pågå.. hon måste ju sagt ifrån och då borde ju folk ingripit.

Helsjukt att det inte finns några straff kvar nästan här i Sverige..

2005-12-03 @ 08:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback