Fega handledare på AF

Banner


Vart fan skall jag vända mig till när Länsarbetsnämnden vägrar ta tag i problemet A (handläggaren) på AF? Vem skall jag vända mig till när han vägrar svara på mina frågor? Han svarar inte på mail.. han svarar inte på något!

Jag mailade till A's chef, E H-T, och begärde ett möte med de båda. Då mailade hon tillbaka att hon hade tid att träffa A och mig den 11/11 och jag mailade detta till A med en kopia till hans chef. Han svarade inte på det. Jag mailade igen.. men får inget svar.

Nu mailar chefen till mig och påstår att hon anser att praktikplatsen (den jag nu har i vården, som jag måste ha för att bevisa *mina 10 år i vården till trots* att jag är värd betald USK utbildning)  först skall lämna sitt yttrande om mig innan vi skall träffas.. Då vet hon inte ens vad mitt möte med dem handlar om. (Jag mailar henne då i korthet vad jag vill ta upp) Jag beskriver att jag inte får kontakt med A och att han vägrar svara mig. Då anser hon att frågor kring praktiken, kan jag ta upp med A på utvärderingsmötet.. men det har ju inte DEN personalen med att göra. Min fråga är ju bl.a varför jag måste göra praktik för att bevisa mig värdig en betald utbildning, jag, som har nästan 10 års erfarenhet och utbildning i vården, medan min granne från Chile, med mycket mindre erfarenhet *typ en sommar* och ingen utbildning har i vården.. fick utbildningen betald utan att göra praktik? Det är EN av mina frågeställningar..

A måste vara jävligt rädd just nu.. Varför svarar han inte annars?? Jag skall göra ett försök till på länsarbetsnämnden.. sedan vet jag fan inte vart jag skall vända mig..  LAN har ju förut nonchalerat mig och mina klagomål.. och bara svarat med standardsvar... Råd, någon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback