Fi .. respekt för män och kvinnor eller människokränkande?

Banner


Fi.. det nya politiska partiet.. Fi.. Feministiskt Initiativ.. Jag har länge funderat på vad forntidens rödstrumpor och andra feminister egentligen sysslat med. Att vara feminin, innebär mycket, som att ta vara på sina kvinnliga egenskaper utan att för den skull bli fjollig. Jag kan vara oerhört feminin men jobba som skogshuggare. Jag kan gå klädd i jeans, utan att vara manlig.  Men också tvärtom.


Feminism, för mig, är kvinnor som med berått mod kränker både sig själva *kvinnliga släktet* och männen på högsta nivå. Det visar sig nu vara sant.


Det stod att läsa om att kvinnor som ligger med män, är könsförrädare! Glömmer de bort att deras egen tillkomst på jorden är via sex mellan man och kvinna? Tydligen. Deras mödrar kanske blev gravida via bebådelsen, liksom Maria en gång då hon bar på Jesus.


Dessa kvinnor som uttrycker sig på detta vis, kränker först sin mor men också sin far. De kränker alla kvinnor, de kränker kanske sina döttrar som har män. Troligtvis är de förrädare alla, för jag har svårt tro att alla som ingår i Fi är ogifta, oskulda eunucker.  Nu är det väl inte alla i Fi som har denna åsikt.. men att bara EN av dem, uttalar den.. är för mycket.


Vad jag egentligen undrar är: Hur skall vårt samhälle se ut om alla kvinnor ligger med endast kvinnor och män enbart med män? Hela Guds avsikt *om vi nu tittar på Bibelns berättelse* att uppfylla jorden med människor, kommer på skam och vi skall dö ut i ett gytter av homosexualitet! Missförstå mig inte, jag har många vänner som är homosexuella, bisexuella och hetreosexuella. Alla är de viktiga för mig.


Vad folk har för sig i sängkammaren, skall väl ändå inte ha med politik att göra? Fi, är ett gäng fruntimmer som gör att man skäms över att vara kvinna! Måtte deras patetiska lek avta snart ...

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag har inte hängt med sååå mycket på vad dessa personer sysslat med, men visst blir man fundersam på det man hör. Det är avhopp och påhopp och jag vet inte vad..

2005-09-12 @ 15:44:07
Postat av: JCG

Well, militanta manshatarflator lär ju kissa på sig i hatfyllt glädjejubel, såna som har S.C.U.M. i USA som hjältinnor & förebilder...

Lite mer gapande, så går kärringen inte säker längre, sanna mina ord... snart tröttnar nån & avlivar henne. Och, jag tvingas erkänna: jag skulle inte sörja iaf.

2005-09-13 @ 18:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback