Att göra en klass glad

Banner


Klass4b
Eriksbergsskolan
Svalgången 31
18141 Sollentuna

Denna klass läser om Sverige nu och jag har fått förfrågan om jag vill posta dem ett vykort över staden där jag bor. Självklart gör jag det. Min fråga till Er är om Ni vill skicka ett kort till klassen över just Er ort/hemkomun och kanske skriva ett par korta rader om det? Jag tror klassen skulle bli både överraskad och glad över engagemanget!

Samtidigt kan jag meddela att jag mår mycket bättre idag. Det blir att inta en liten frukost strax, få på kläder och bege mig av ut på en uppfriskande promenad. Eventuellt tar jag äntligen kameran med mig. Det har inte blivit mycket fotograferat sedan vi var i Prag för 2 år sedan.


Kommentarer
Postat av: mernil

Trevligt att du mår bättre! :-)

2006-04-16 @ 14:31:20
Postat av: Majsan

Tack, mernil. Det värmer.

2006-04-16 @ 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback