Bowlingen

Banner


Det var ju bowlingdags idag. Kl 19-20 var banan bokad och eftersom vi bara blev 4, spelade vi en timme. Det räcker..  Håhåjaja.. det sved. Sonen är en hejare på bowling. Jag är inte helt kass heller.. De som spelade med oss, där hade dottern spelat några gånger men absolut inte mycket. Hennes åldersstigne far hade spelat en gång i livet.

Flickan är duktig. Hon drar ifrån med massa läckra poäng. Sonen hänger på.. Pappan är rena rama gråten till en början.. men han lyckades med konststycket att dra för förbi mig..  och det slutar med att jag kommer etta... från sista plats räknat. glad Nåja. roligt hade jag i alla fall. Nästa vecka blir det ny omgång.. och jag har i dag 3 platser lediga på en timme.  Någon?? 
 Det ÄR verkligen roligt att spela, vilket man är "duktig" eller inte. För egen del uppskattar jag mer de som vågar bjuda på sig själva när.

Dagen idag har för övrigt varit bra. Pluggar celler och tumörer. Tenta på fredag. Förlorar en dag eftersom jag är bortrest på torsdag.. men det gäller att plugga på resan...

Rask promenad: 60 minuter sträcka okänd.
Bowling en timme

"Den bild man har av sig själv
bestämmer gränserna för vad man kan åstadkomma"

Kommentarer
Postat av: Micke

*vinkar*

Jag vill va me'!

Postat av: Mats

Det var förbannat roligt.se fram emot nästa gång

2006-05-01 @ 18:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback