Det blev inget..

Banner


... fotograferat idag. I stället ringde jag söstra mi's bror, som jag inte var hos igår, och frågade om det gick bra att låta sonen övningsköra idag. Sagt och gjort, så kom han hit och vi gav oss ut.

Först satte vi Övningskörpå bilen och sedan for vi til JET och tankade.  Trippen blev till Öland och runt där lite. Typiskt nog, så tänkte jag inte på att ta med kameran och med tanke på att det är sällan jag har tillgång till bil och allt för sällan är på Öland, så vore det ett ypperligt tillfälle att kört runt och förenat nytta med nöje.  Nåja. Det kommer fler gånger.

Efter körningen blev det raka vägen hem för att laga mat. Brodern fick han också. Jag kan inte säga annat än att grabben kan köra och det är bra att de ändå har 2 år på sig att öva innan det är dags för uppkörning. Hoppas nu att han kommer att sköta detta på bästa sätt så att han inte slarvar bort lämpet eller än värre; körkortet.

Jag är nöjd med dagen som passerade på ett helt annat sätt jag tänkt mig. Men det funkade ju också.

blåkulla


"De människor som aldrig har tid
är de som uträttar minst"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback