Lördag i påsken

Banner


Efter en usel natts sömn med en huvudvärk som tar död på de flesta, inser jag att det inte blir att flyga iväg idag. Skallen värker så det finns inte utrymme för att orka vara annat än ensam.. bortsett från att någon kommer hit och ger lite huvudmassage och skämmer bort mig för en stund. Dock skall jag ta en promenad till MAXI och hem igen lite senare. Det är ett sätt att försöka få det att släppa. Jag vill undvika medicinering så långt det går. Att förgifta kroppen gör ju inte livet lättare, om man säger. Den skall ju avgiftas också.

Hoppas nu att grabbarna går vidare idag till slutfinal! Det skulle verkligen vara underbart för dem! Jag håller tummarna!

blåkulla

"Han har alla de dygder jag avskyr
och inga av de laster jag beundrar"


Uppdaterat:

Jo, här är jag, hemma och bara längtar efter någon som är bra på att massera. Någon?? Nerbäddad under täcket framför TVn med fjärrisen i handen, slulmrade jag till en stund.. men skulle nog behöva sova rejält. Blev ju inte mycket av den varan under natten. Dock är jag inne på mitt tredje dygn så i morgon, om det stämmer med alla andra gånger, så skall det släppa i morgon.

Inte är det något vidare bra program på Dumburken heller. Nåja.. det är bara att slappa vidare. Söstra mi och hennes bror får försöka ha roligt utan mig, och det lär ju bli svårt Retas 

Grabbarna slutade i semi och det var verkligen bra jobbat av dem alla! De borde få varsin biobiljett i pris! De tre Ledarna borde få en de också.. eller varför inte en lättöl, en påse ostbågar och ett busskörkort med tillhörande karta. glad samt varsin puss till påsk.

Nu skall jag återvända till ryggläget och se om Gustav kommer och är kelsugen.. eller om det blir Kattis eller Snuffie. Katter är ett underbart sällskap.

Kommentarer
Postat av: Micke

Nämen stackare.. är det sådan taskig huvudvärk idag? *kramar om lite försiktigt*

Postat av: Majsan

JO.. men det är som det är, Micke =O( Finns bara en sak att göra..SLAPPA! Kram på Dig där uppe i Norr

2006-04-15 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback