Ojojoj....

Banner


Hon fyllde 50, söstra mi, för lite sedan och hon fick sig en överraskning som hon inte kunnat förutse. En stillsam kväll med familjen. Det var vad hon bestämt.

Vad hon inte visste vad VI bestämt var att det blev party fram till kl 04.30 med "alla som var där" och det var släktingar, vänner, gamla småskolefröken m.fl och självklart var kameran laddad! Nästan tre rullar tog jag under kvällen men de första tog sonen som bevakade vår entré.

Idag har jag skannat in 57 bilder i datorn (jag använder mig av hederlig systemkamera) och skickat över till brodern. Söstra mi har inte sett bilderna än och det skall hon få, bara jag framkallat sista rullen också. Den låg i fel jacka idag, när jag gick till stan. Nå, det kommer en dag i morgon också.

Visst är jag lite motvalls ibland.. Firar inte födelsedagar själv, men tycker det är roligt att vara med att planera andras. Dock har jag i ett svagt ögonblick lovat att min egen 50 årsdag skall firas med dunder och brak. Håhåjaja, hur jag nu skall komma ur detta, vet jag inte men det är ju några år kvar. Jag finner nog på råd.

Dagens motion:

Rask stavgång 60 minuter 6.8 km
Rask promenad 50 minuter: 5 km
Totalt 1.18 mil

Jag är nöjd med det.

"Det är med åren som med snapsarna;
det är de sista som knäcker en"

Kommentarer
Postat av: mernil

Rätt bra sträcka! Jag brukar promenera 45-60 minuter per dag. Helst skulle jag vilja börja springa igen men har lite ont i ryggen för tillfället .. men men.. nån gång ska det väl släppa :-)

2006-04-20 @ 22:19:19
Postat av: Majsan

Har Du ont i ryggen, rekomenderar jag verkligen stavar! Jag känner en rejäl skillnad. Har ju haft ett par ryggskott samt problem med ischiasen.. I vinter har det känts av när jag inte använt stavarna. Under förra året försvann problemen när jag stavade.. Börjar känna att det lättar igen.

2006-04-21 @ 06:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback