Rörd

Ja, det var just vad jag blev idag. Vi har haft tenta idag, vilket för övrigt har gått bra, och vår arbetsgrupp skulle träffas och ta en fika på Söderports café en timme innan skrivnignen. När vi suttit en stund, säger en av tjejerna att avsikten med att träffas var att man ville tacka mig!!! Tusen tankar snurrade i huvudet på mig och jag funderade på om jag gjort något utöver det vanliga.. Så räckte man mig en liten "bukett" från Kahls med innehåll av julte (jag dricker inte kaffe) tesil, temugg, ask att ha te i, en stor ask nougat, tre små burkar marmelad (apelsin, aprikos och jordgubb) julmumma (innehåller källvatten, ingefära, kardemumma,socker och aromämnen) samt ett sött kort       (klicka på bilderna för att få större bild) Tänk att "få betalt" för att göra det man verkligen tycker är roligt.. att skriva.. konstruera.. skapa.. Ja.. jag är verkligen rörd och denna glädje kommer jag att bära med mig länge, länge. Tänk, jag har inte haft en tank på att det jag gjort för att dra mitt strå till stacken i gruppen, skulle betyda så mycket. Alla har vi gjort vårt och det sa jag också. Utan oss tillsammans hade det inte blivit de grupparbeten som vi haft.

Ja, tänk vad det lilla kan göra stort. Glöm inte att uppmuntra varandra!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad kl att bli överraskad på det här sättet.. Detta var du värd.. För du är unik *kram*

Postat av: Micke

Trevligt sånt där! :)

2006-12-19 @ 16:07:32
Postat av: Anne

Vilken underbar överraskning att få uppmuntran sådär! Så roligt! Att du är värd det är jag övertygad om! Men ovanligt kul att andra inte bara lägger märke till det utan också visar det! Njut av det! Kramar

2006-12-20 @ 23:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback