Äntligen!

Banner


Ja, det får jag väl säga då efter alla dessa år utan. Att inte ha den tillgänglig daligen, har verkligen varit svårt. Nåja, dagligen är ju lite att ta i, men ofta har jag ju saknat att ha en här hemma när behovet varit stort. Att behöva ringa och fråga någon av grabbarna om de kommer hit med sin, är ju bara lite pinsamt.. om inte annat, så himla jobbigt för en envis käring som jag, som bara vägrar vara beroende av andras. Men vad gör man när man inte har en egen? Inte är jag född med en sådan.

Nu har jag sett till att köpa en egen för man kan ju faktiskt köpa egna och inte låna andras. Det är nog inte så vanligt att kvinnor köper egna utan lånar andras, inklusive männen som utför jobbet. Men bra kvinna reder sig själv och har så alltid gjort. Nu är det bara att öppna lådan och se till att den snurrar för fullt för att förgylla tillvaron. Hela atmosfären här hemma kommer ju att lysa upp, spegla att jag har en egen. Tänk så lycklig jag kan vara nu.. att närhelst jag behöver, bara ta fram den egna och inte behöva ringa efter andras. För jag har minsann klarat av det på egen hand även om jag lånat.














Jag har självklart köpt mig en slagborrmaskin och inget annat. Borr


"Det finns en kärlek för oss alla..
.. bara vi inte är så kräsna"

Kommentarer
Postat av: Micke

Himla bra med egen du.. de har ju blivit skitbilliga med på Rusta och sådana ställen.

Men vad behov du verkar ha av sånt.. jag vet knappt jag behövt borra/plugga.

2006-02-04 @ 17:57:15
Postat av: Chattens

Micke, lille.. DU bor i hus.. jag i betonggetto .. det krävs borr då, Du..

2006-02-05 @ 10:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback