Kvällen räddad?

Banner


Jag tror inte det finns ork till att sticka iväg ikväll.. Lite trött och i behov av en stilla kväll med film, blir det nog till att jag barrikerar mig här hemma.. Bangkok Hilton 3,5 timmar film och sedan sova.. Eller är det någon som kommer hit och kikar med mig... äter lite gott? Sitter och snattrar halva natten och fnittrar när tröttheten tar vid?  Dörren är öppen.. Jaja, Micke, Du skulle ju kunna komma men det är faktiskt nästan 100 mil som skiljer *räcker lång näsa* ;o)  

"Djur är mycket trevliga vänner,
därför att de inte ifrågasätter
och inte kritiserar oss"

George Eliot, som en gång sa detta, har inte träffat vår Gustav. HAN kan kritisera, han.

Kommentarer
Postat av: Micke

Tack för långnäsan *s*
Ja, dessa 100 milen ja ;)

2006-02-04 @ 17:55:48
Postat av: Chattens

Jaja, Du skall inte vara ledsen för det Micke.

2006-02-05 @ 00:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback