TRAV

Banner


Idag går V75 i Kalmar. För första gången i mitt liv skall jag se det live. Det skall bli spännande. Sedan, när vi är vunna och stinna, blir det att fira med lite mat och dryk här hos oss. Jag skall göra en köttfärspaj samt en ost- och skinknpaj. Sonen får göra salladen, vilket han vill eller inte. Han är suveränt duktig på sallad! (Även pannkakor är han en hejare på) Sedan skall vi bara ha trevligt.. Dessutom är vi så barnsliga att vi skall se Shreck. Det är mest för att mitt syskonsällskap inte sett den än.. trots sin höga ålder *hehe*

Undrar just hur glad vår lilla omplaceringskatt, Snuffie, reagerar på sällskapet ikväll... Det är ju hennes gamla matte och hennes (mattens bror och inte Snuffies) som kommer, äter, dricker, ser på TV och sover över.

Jag brukar slinga håret inför våren.. men valde att färga om det helt igår. Det blev bra.  "Allt klär en skönhet" heter det ju och vad passar inte bättre till mitt lockiga hår än en portion färg? Slingorna får vänta till april/maj.




 

Kommentarer
Postat av: Micke

Nu vill jag ju omedelbums få ett foto på dig i den färgen ;)
Säg till mattes bror fota nu.. *s*

Ha det så trevligt där på travet, själv så är jag inte ett dugg intresserad av sånt.

2006-02-25 @ 10:35:28
Postat av: Chattens

Han hade inte kameran med sig, Micke =o)

2006-02-26 @ 20:06:21
Postat av: jessica

hade du skoj??

Postat av: Majsan

JA.. jag hade himla skoj så det blir fler gånger

2006-03-04 @ 23:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback