Hjärtinsufficiens

Banner


Nej, jag har inte drabbats av hjärtsvikt även om hjärtat sviktar ibland när jag ser en stilig man.. Vi hade tenta idag på cirkulation och de sjukdomar som kan förekomma i cirkulationsorganen. Eftersom jag var sjuk förra fredagen (sjuk och sjuk.. jag hade en migränattack) så var jag hemma och missade därmed föreläsningen. Det är svårt för mig att läsa in kunskap. Jag behöver höra, skriva egna kommentarer som jag sedan kan assosiera till föreläsningen.. Jag är mer praktiker än teoretiker.

Hur som helst kände jag att detta är en tenta jag inte kommer att lägga energi på även om ämnet är intressant. Dock försökte jag läsa mig till det mesta samt att arbetsgruppen var till stor hjälp. Men det är ändå inte det samma som föreläsningen. Vi tar till oss olika saker som viktiga. Med ett G i sinnet promenerade jag i sakta mak de 6.1 km till skolan. Kände att det var på den nivån jag la mig idag. Väl sittande med skrivningen i hand kändes det rätt så bra ändå och har jag rätt känsla, blir det ett VG på tentan.

Ikväll har jag varit hem till en kompis och suttit och snackat skit samt lekt och spelat kort med två av hans barn. Nu är jag trött men skall först se till att ordna upp min Irfanview som knasat till sig. Sedan blir det bädden..

Nattis, gott folk.

Kommentarer
Postat av: Micke

Tur du fick ordning på programmet då ;)

Postat av: Majsan

Ja, Du Micke. Vad vore min datavärld utan Dig??

2006-05-13 @ 17:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback