Snacka om stolthet

Banner


Idag föll varendaste lock jag hade i håret och återigen är jag kortklippt och sommarklar. Härligt.

Under eftermiddagen har vi haft praktisk övning på att ta venprover. Det är 25 år sedan jag pysslade med sådant, men takterna satt i. När det var klart, fick vi våra betyg i kursen "Vård och omsorg" som vi avslutade vecka 16. Ja, jag kan ju inte vara annat än stolt över att ha fått mitt andra MVG. Speciellt roligt är det ju eftersom jag går en utbildning som AF begär av mig men som jag inte själv vill. Jag vill inte eftersom jag är klar med vårdarbete sedan länge. Nåja, det är ju något att göra i dessa arbetslöshetens tider samt att jag ges större möjlighet till timanställning. Vart detta kan sluta i slutänden, återstår att se. Bild och text är ju vad jag vill nu tillsammans med någon form av arbete ihop med människor. Vigselförrättare, skulle jag ju bli, kom söstra mi och jag överens om.. Jaja.. med ett leende får vi väl prata vidare om den saken.

Rask promenad : 6.1 km
Rask promenad:  8.0 km

Kommentarer
Postat av: Micke

Härligt du!
Men vete sjutton om du skulle få sticka mig ;)

Lite bättre (å mindre gnällig) nu, fingrarna tillåter ju lite skrivande igen här utan alltför mycjet ajaj.

Trevlig helg! Puss&kläm :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback