Inget har förändrats

Banner


För några månader sedan bytte jag ut min trötta NOKIA mot en Sony Eriksson
Det var med blandade känslor som det blev en SE. Sedan min första mobiltelefon 1996, så har jag haft hjärta och förtroende för NOKIA. Dessutom vet vi ju att dåvarande Erikssons telefoner var mer än felfria. Efter att ha haft ett överslag med min plånbok och pressat den stackars försäljaren om hur bra eller inte Sony Eriksson är idag, så fick det bli en sådan som jag "aldrig skulle köpa" (man skall aldrig säga aldrig). Dock tog det inte lång tid innan jag insåg att det är samma skit i dag som för 10 år sedan.

Min lille rare telefon har inte gjort annat än bråkat med mig. Den låser sig så det går inte ringa ut eller in. (måste stängas av och startas upp igen och det är inte alltid jag vet att den inte funkar så folk försöker nå mig men kommer inte fram)  Den tar emot bilder, men kan inte posta dem vidare för att de är förstora. Jag vet inte hur många gånger jag bara velat (och gjort det) skrikarakt ut över denna lilla vidriga sak.

NOG fick jag igår kväll.. men det testade och upptäckte jag inte förrän nu på morgonen. Min vän Micke fick i uppdrag (och vad gör han inte för mig rar) att ta ner en bild jag har på nätet och lägga i sin mobil och mms'a mig. Sagt och gjort och efter möda och besvär lyckades han få ihop det. Det tutade till i telen och vips så var bilden på plats. Den skulle jag i min tur skicka vidare idag. Glad i hågen skulle jag fixa det där nu och då kan jag inte lägga till bilden! Den är för stor!! Chockad Den är yttepytteliten. Så nu blir det att återinträda i Nokias pålitliga värld. Jag har sett ut en raring som jag blev störtförtjust i
Så inom några veckor är den i min hand.

Det är inte alltid man skall se till plånboken. Vill man vinna, måste man satsa. SÅ nu blir det att satsa rätt.. både när det gäller telefon och.. ja.. det går jag inte in på här. Retas

Tenta idag, ja.. och jag har ännu inte tittat på vad det nu skall vara om.. That's life.

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, vad gör han inte? ;)
..simmar då inte över Atlanten för dig! *s*

Hoppas satsandet går bra nu! *kram*

Postat av: Majsan

VA?? Gör Du inte?? *gråter* Och jag som tänkte be Dig simma.. för min skull.. =P

Ja, satsandet kommer att gå bra.. på alla fronter ;)

2006-10-13 @ 18:19:07
Postat av: Micke

Här simmas inte i onödan ;)

Föresten!
Jag funderar på "gå mot strömmen" och köpa mig en Nokia till.. min kamera har ju lagt av! Det är den nya 5500 jag kikat lite på. Inte klokt det ska skilja 4-500 på stan mot det man ser på nätet.

2006-10-13 @ 22:05:13
URL: http://kludd.se
Postat av: Majsan

Den är ju snygg och skulle passa fint med Din bakgrundsbild ;)

Pssst... gör som jag: Ha en RIKTIG kamera *duckar*

2006-10-13 @ 23:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback