Varför ha många när man kan ha en?

Ja, det kan man ju undra. Dock har jag alltid sagt nej till kompaktmodeller där det är allt-i-ett, för går det ena sönder måste man lämna in allt.

Dock föll jag för frestelsen, eller rättare sagt mina långtida funderingar, och gjorde slag i saken idag. Billigt och enligt de tester vi gjort här hemma, med bra resultat. Nu gör jag mig av med 2 och har ändå 3 kvar.. fast ändå bara en.

Det handlar om en multimaskin: En skrivare/scanner/kopiator av modell Brother SCP-330C till ett mycket förmånligt pris på SIBA.  Brother Varför uppta mer plats än nödvändigt?  För mer info om den, läs
här.

Dessutom är jag mycket nöjd med tvättmaskinen som till slut blev inkopplad. ElNisse  (eller Tomtejävlen som Brodern kallar honom) hade ju rätt så mycket att göra innan det blev min tur, men nu så..

På fredag har jag sista tentan och det är SÅÅ skönt! På måndag går jag ut på sista praktiken vilket kommer vara mer spännande än förr. Utan jobb kommer jag inte att vara för det rings in efter mig i tid och otid så jag undrar just varför jag måste läsa klart.. Jag gör ju mer nytta på arbetsmarknaden. Menmen, jag är ju på upploppet nu och den 23 mars är det KLART! Då skall vi fira! Inte nog med det, söstra mi fyller år samtidigt så vi får fira dubbelt. Nyår5

Kommentarer
Postat av: Veduran

Ja visst är det rätt kul med en sådan där alltiettmaskin... jag fick mig en Brother i julklapp, men min är en DCP-115C. Funkar kanonbra! :D

2007-02-01 @ 13:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback