Stackars Micke

Det finns inte så mycket annat att säga om denne gemytlige och gode norrlänning med ett himmelskt tålamod vad det gäller mig. Jag har bestämt mig för att lägga mig på ett webbhotel med mitt domännamn som jag just beställt och betalt. Jag har ju tusen frågor och han svarar så snällt så. Just nu beskriver han en del som jag får reda ut när det blir aktuellt.. men det skall väl gå det också.

Jag kommer troligtvis att överge denna sida för att helt ägna mig åt den nya.. jag hoppas det kommer att funka som det är tänkt. Adress dit kommer tids nog för behöriga och annat löst folk.

Domännamnet har jag köpt hos
loopia och webbhotellet hos manufrog. Det känns liksom lika bra att ta samma platser som Micke har erfarenhet av... han är ju min största supportverkstad. Han har verkligen ställt upp genom åren på alla mina frågor och problem med datorn. Han är verkligen guld värd.. han är också värd att besöka på www.kludd.se

Kommentarer
Postat av: Tina

Han är en klippa för min blogg med, han är ju WP-gurun :)
Men Loopia och Manufrog? Nja....svårt att förstå varför han rekommenderar dem när han har sååå seg hemsida....pga dem....

Postat av: Micke

Mej är'e tyck synd om! :)
Ja, jag vet min sida segar lite som sagt Tina men alla provar nog inte alla plugins (nästan) som dyker upp till Wordpress heller och har lite för många igång också. *s*
Men som jag sa åt den förtjusande kvinnan här så kan man prova gratis en månad med Manufrog och se hur det går där. Finns ju många andra som har Manufrog utan problem.
För att sen vända mig till bloggskriverskan igen så är det bara fråga på när du vill.. om vad du vill och vilka tider som helst!

2007-08-11 @ 22:39:09
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback